Pondělí, středa a pátek rozvážíme stálé klienty, z těchto důvodů je dopolední doprava v uvedené dny maximálně vytížená...

V očekávání ?

 Každý z nás dnes čekal, jak to tedy bude s dodáním karet. Věřte, že stejně tak jsme byli netrpělivý a napjatí i my. Tedy k věci. Přesto že nám dodavatel z České republiky neměnil data expedice k nám, změnil pouze původní tři objednávky z 14.3.2021 na 17.3.2021, očekávali jsme tedy dnešním dnem dodávku. Po té co nám kurýr doručil pouze část objednaného zboží, bohužel bez grafických karet, nám začal perný den obvolávání a spojování s kompetentní osobou, která by nám byla schopna podat konkrétnější informace. Docela perný den máme za sebou, včetně našeho kolegy Milana z pozice obchodního zástupce. Na to navážu později.

 Ve výsledku jsme se dozvěděli, že dodávku karet čekají na sklad každým dnem. Tuto dodávku mají u výrobce objednanou už od konce roku 2020 a měla by pojmout větší množství, které by mělo z větší části více odběratelů. To je ta trochu lepší zpráva. Údajně mají přislíbeno obdržet dodávku do konce měsíce. Bohužel nevíme jak má dodavatel nastavené interní záležitosti. Musíme tedy věřit tomu, co nám je sděleno. Podařilo se mi spojit s pánem, který má dokonce u dodavatele na starost část produktů grafických karet a po dlouhém rozhovoru, necelé dvě hodiny, jsem se dozvěděl prakticky to, co už víme od kolegy Milana ze strany Německých dodavatelů. Jde o velký byznys s nadprůměrným výdělkem, na který se zaměřily jak distributoři, tak výrobci. Obě strany, výrobce a distributor, vzhledem k současné obrovské poptávce, se jednoduše rozhodli, vydělat více z prodeje.

 Tedy grafické karty jsou, sice ne v takovém množství, a to zejména způsobila poptávka těžařů, ale jsou v téměř stejném měřítku jako vždy. Největší problém spočívá v poptávce, která se zvedla o více jak 300% celosvětově ! Tedy výrobci nestíhají vyrábět tak, aby byl uspokojen celosvětový trh. K tomu musíme přičíst záměr vyššího výdělku. Více méně, grafické karty jsou upřednostněny těm distributorům, kteří se zaměřily na koncového uživatele s maximální možnou tržní částkou. Ve výsledku se pak projeví nabídka pro koncového uživatele jako na úmyslně mnou zvolený screen tohoto článku. Pardon, ale tohle mi přijde jako vrchol drzosti. O to větší, pokud se jedná o takového eshopového giganta jako je alza.cz . 

 Byli nám poskytnuty nějaké rady a dokonce nám pan dal celkem tři kontakty, kteří by k dostupnosti měli mít nejblíže. S těmito se nám zatím nepodařilo spojit a pokračovat budeme zítra. Nyní navážu na našeho obchodního zástupce Milana, který byl dá se říct úspěšnější. Nebudu zacházet do detailů, ale... podařilo se nám prostřednictvím člověka, blízkému známému Milana, dostat k obchodu v USA a Kanadě. Tato firma staví sestavy a je jedna z těch co má štěstí na více méně pravidelnou dodávku karet. Dnes jim byla přeposlána naše objednávka, která by měla pokrýt veškeré předobjednávky. Ještě tedy nejsem schopen Vám napsat konkrétní data, ale s určitostí mohu tvrdit, že by se mělo jednat o přelom března a dubna. Půjde-li vše podle plánu, budeme moci v různých časových intervalech plnit předobjednávky. 

 Nyní k řešení Vašich předobjednávek. Jsou dvě možnosti a opravdu záleží na Vás, kterou si sami zvolíte. Samozřejmě se to týká pouze předobjednávek, které byli dopředu uhrazeny. První možnost je počkat na přelom měsíce a druhá možnost je stornovat objednávku. Při storno objednávce budeme posílat peníze zpět na účet. To necháme čistě na Vašem rozhodnutí. V případě storno objednávky poprosím o písemný email s uvedením čísla objednávky, případně objednávek, a informaci čísla účtu. Jako variabilní symbol se bude uvádět číslo objednávky, jako tomu bylo u plateb objednávek. Upřímně nás mrzí, že se takhle situace komplikuje, na druhou stranu věřte v naší snahu produkty zajistit a vytvořit z Vás budoucí pilíř našich věrných a spokojených zákazníků.

 Ještě důležité informace týkající se stornovaných objednávek. Veškeré karty, které se stornem uvolní, budou nabízeny dále v prodeji na nově spuštěném webu. Nejspíš budeme mít stejně nastavená pravidla a to z důvodu zajištěného odběru naskladnění. Doufám, že na nás nijak nezanevřete a budete nadále patřit alespoň částečně dále mezi naše spokojené zákazníky. Pokud by jste měli zájem o kterýkoli produkt, viděli ho v naší nabídce a měli zájem o odběr 5 a více kusů, oslovte nás a my se pokusíme vypočítat slevu. Zároveň jako omluvu všem co předobjednávku uhradily dopředu, chystáme jednorázovou slevu na nákup ! Snad jsem nic nevynechal a podal všem dostatečné informace. Ještě jednou se já jakožto jednatel a odpovědná osoba všem omlouvám. Přeji pěkný zbytek večera a děkuji Jirka Remač...

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.